چه یک کیست 4.5 سانتی متر در کلیه خود
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه یک کیست 4.5 سانتی متر در کلیه خود

کیست باید در زمان درمان کردن، کیست های کلیوی مهم نیست مادرزادی و یا کیست postnatales.Eso است چرا که کیست می تواند بزرگ و بزرگتر با سن با هم رشد می کنند، اگر محیط داخل ساختمان می تواند از زمان raíz.Una نمی تواند بهبود یافته شما یک به 4.5 سانتی متر کیست بزرگ در کلیه، که بدان معنی است که شما نیاز به برداشتن گام های به منظور کاهش حجم و یا از بین بردن آن، در غیر این صورت، به طور جدی می تواند به کلیه ها آسیب می رساند و می تواند به آسیب غیر قابل برگشت منجر شود.

همانطور که در بالا اشاره شد، کیست می تواند همراه با سن خود رشد می کنند، بنابراین نباید آن را سخت برای پیدا کردن ignorarlo.Pero هنگامی که اندازه آن به اندازه کافی بزرگ نیست، اما پس از آن به 4.5 سانتی متر، که آنقدر بزرگ و در حال رشد بیشتر و ممکن است بزرگتر، حتی کنترل ضرر و زیان último.Hasta پس از آن هیچ درمان می تواند درمان یا جلوگیری از پیشرفت این enfermedad.Así در نظر گرفته شده است که بدون نیاز به درمان کیست کوچک وجود دارد، اگر چه ممکن است زندگی روزانه خود را تحت تاثیر قرار نمی. به یاد داشته باشید برای بررسی قبل، هر چه زودتر بهتر. به منظور بررسی کنید که در مرحله اول، شما باید بیشترین توجه به جزئیات زندگی روزانه خود را پرداخت.

همچنین، شما باید استراحت کافی داشته باشند پس از شما کیست در کلیه، به خصوص بعد از آن تا 4.5cm.Nunca آیا بیش از حد خسته کنید، سعی کنید بهترین خود را برای جلوگیری از فعالیت های شدید جسمی، در حالی که به دور از تحریک قدرت.

تاریخ و زمان آخرین اما نه کم چیز است برای پیدا کردن یک درمان مناسب برای کاهش یا از بین بردن کیست riñón.Si شما نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، ما از شما دعوت به دکتر ما مشورت آنلاین و یا پیام را ترک کنند.

http://www.hospitalrenal.com/enfermedad-renal-poliquistica-tratamiento/312.html




:: بازدید از این مطلب : 440
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: